مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-12سياسي

«ایران قوی» مهم ترین مسئله در کشور است


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: مولفه اصلی که در کشور همواره بر آن تاکید شده موضوع ایران قوی است که برای حفظ آن باید موضوع فرزندآوری خردمندانه تدبیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  سکینه سادات پاد در جلسه تریبون دانشجویی همراه با بررسی حقوق شهروندی و آزادی های اجتماعی زنان در قانون اساسی که در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد، با اشاره به قانون جوانی جمعیت رصد این قانون را امر مهم و ارزشمندی دانست و بیان کرد: قانون جوانی جمعیت به تنهایی نمی تواند مسأله استراتژیک جمعیت را حل کند اما از نگاهی دیگر این قانون تقریبا اقتضائات اجرایی را درک کرده با اصلاحاتی می تواند کارایی بهتری داشته باشد.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در ادامه گفت: شیراز شهر علم و ادب و هنر، شهر ملاصدرا که مهد ادب و فرهنگ و تمدن ایران است و این انرژی در بدو ورود به شیراز قابل لمس است.

وی به طرح افزایش سن بازنشستگی مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع هنوز مصوبه مجلس نیست و باید بررسی شود و مهمتر از آن اینکه به این مهم باید توجه شود که نباید با اذهان عمومی جامعه به راحتی بازی کرد و این مسأله نیازمند آسیب شناسی و بررسی توسط مسولان و خصوصا نمایندگان مجلس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران قوی» مهم ترین مسئله در کشور است

«ایران قوی» مهم ترین مسئله در کشور است