مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-03اقتصادي

تنها مرز زمینی ایران با اتحادیه اوراسیا کجاست؟


معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تنها مرز زمینی ایران با اتحادیه اوراسیا، محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس است و به همین علت ارس به عنوان کانون ارتباطات اوراسیا شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی نوید امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا، اظهار کرد: منطقه آزاد ارس همراه با سایر مناطق آزاد در این رویداد مشارکت خواهد داشت.

وی افزود: تنها مرز زمینی ایران با اتحادیه اوراسیا، محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس است و به همین جهت ارس به عنوان کانون ارتباطات اوراسیا شناخته می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات مهمی در راستای تقویت مرکز نوردوز رخ داده است، خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی، سایت لجستیک و پارکینگ پشتیبان، تجارت و ترانزیت در این محدوده تسریع یافته و موجب افزایش رضایتمندی شرکت های حمل ونقل بین المللی شده است.

وی تقویت دیپلماسی اقتصادی را یکی دیگر از اقدامات مثبت در ارس خواند و گفت: در راستای توسعه ارتباطات، نشست های نتیجه بخشی با هیات های تجاری و مقامات سایر کشورهای همجوار برگزار شده و برپایی نمایشگاه مناطق آزاد در ارمنستان که منجر به صادرات تولیدات ارس به ایروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها مرز زمینی ایران با اتحادیه اوراسیا کجاست؟

تنها مرز زمینی ایران با اتحادیه اوراسیا کجاست؟