مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-23ورزشي

نامه قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری


کیومرث هاشمی با قدردانی از توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری خطاب به جامعه ورزش، از اختصاص فرصتی برای دیدار ورزشکاران و قهرمانان با معظم له قدردانی کرد.

- کیومرث هاشمی با قدردانی از توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری خطاب به جامعه ورزش، از اختصاص فرصتی برای دیدار ورزشکاران و قهرمانان با معظم له قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه وزیر ورزش و جوانان آمده است: محضر مبارک امام المسلمین، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمه امام خامنه ای (مدظله العالی) یکم آذر 1402 روزی خجسته، شیرین، دلگرم کننده و انرژی بخش برای جامعه ورزش کشور بود که توفیق بهره مندی از نفس حق و گرم ولی امر مسلمین نصیب مان شد.

بدین وسلیه مراتب قدردانی خود و جامعه ورزش کشور را از فرصت فراهم شده برای بهره مندی از بیانات ارزشمند حضرتعالی ابراز می دارم.

توصیه های حکیمانه معظم له، دل جامعه ورزش را شاد نمود و قطعا به ایجاد انگیزه ای مضاعف در ورزشکاران برای افتخارآفرینی و دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی در میادین بین الملل ورزش منجر خواهد شد.

بی تردید مسئولان و دست اندرکاران ورزش کشور، این رهنمودهای ارزشمند را سرلوحه برنامه های آتی خود قرار خواهند داد و از هیچ تلاشی برای پیگیری مطالبات معظم له بویژه در موضوعات مرتبط به حل مشکلات قهرمانان و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری

نامه قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری