مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-26اقتصادي

برپایی میز خدمت تخصصی حمایت از تولید در کازرون


مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون گفت: یکی از رویکردهای بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون، جهاد خدمت رسانی است که همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته بسیج به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان انقلابی کازرون خدمات ارائه داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، محمدجعفر شفیعی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته خجسته بسیج اظهار داشت: یکی از رویکردهای بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون، جهاد خدمت رسانی است که همچون سنوات گذشته به مناسبت هفته بسیج به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان انقلابی کازرون خدمات ارائه داده می شود.

وی هدف از ایجاد میز خدمت را پاسخگویی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان به بصورت چهره به چهره و بی واسطه در حوزه صنعت و ایجاد تسهیلگری و کمک به رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صدور دستورات لازم در این زمینه دانست و افزود: ارایه چنین خدماتی به تولیدکنندگان و صنعتگران سبب ایجاد ارتباط مستقیم و نزدیک تر مدیران با واحدهای تولیدی و صنعتی برای رسیدگی بهتر و مطلوب تر کارها و فعالیت ها نیز می شود.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه مسیر رشد پایدار اقتصادی از توجه به اقتصاد صنعتی می گذرد، خاطر نشان کرد: برای افزایش تولید باید موانع تولیدکننده رفع شود، در آینده ممکن است در بحث ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت تخصصی حمایت از تولید در کازرون

برپایی میز خدمت تخصصی حمایت از تولید در کازرون