مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-11سياسي

آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کند


فرماندار سنندج با اشاره به ضرورت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: آموزش و پرورش با برخورداری از جامعه هدف گسترده در جذب مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج بکارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست.

فرماندار شهرستان سنندج افزود: همه باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

وی بر ایجاد فضای پرشور برای انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری تاکید کرد و ادامه داد: نواحی آموزش و پرورش در شهرستان سنندج تلاش کنند تا بتوانیم نیروی اجتماعی فرهنگیان را در راستای تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشیم.

عسکری همچنین بر ضرورت مقاوم سازی و نوسازی مدارس تاکید کرد و گفت: کمیته ای با مسوولیت معاون عمرانی فرمانداری تشکیل شود و مدارسی که از لحاظ سازه ای مشکلاتی دارند را بازدید نمایند و گزارش آن برای تصمیم گیری به شورای آموزش و پرورش ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کند

آموزش و پرورش برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کند