مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-11اجتماعي

تدوین «برنامه راهبردی تحولی» برای آموزش و پرورش شهر تهران


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تدوین «برنامه راهبردی تحولی» برای آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد و گفت: این برنامه راهبردی تحولی مبتنی بر سه سند یعنی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، - تدوین برنامه راهبردی تحولی برای آموزش و پرورش شهر تهران مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تدوین برنامه راهبردی تحولی برای آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد و گفت: این برنامه راهبردی تحولی مبتنی بر سه سند یعنی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول دولت سیزدهم نوشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کریمیان در مراسم نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان پژوهشگر برتر اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش شهر تهران دارای برنامه راهبردی تحولی است.

وی ادامه داد: همه ما فراوان از سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول دولت سیزدهم صحبت می کنیم اما در خصوص اینکه چطور این ها را عملیاتی کنیم، تا کنون برنامه مدون و مشخصی نداشتیم.

با همت و اهتمام چند همکار فرهیخته آموزش و پرورش شهر تهران این اتفاق بزرگ رقم خورد و امروز شاهد برنامه راهبردی هستیم که این برنامه راهبردی تحولی مبتنی بر سه سند تحول تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول دولت سیزدهم نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین «برنامه راهبردی تحولی» برای آموزش و پرورش شهر تهران

تدوین «برنامه راهبردی تحولی» برای آموزش و پرورش شهر تهران