مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-09سياسي

مدیران از انتقاد استقبال کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اگر کسی انتقاد می کند مدیران باید استقبال کنند، همانطور که حضرت امام علی(ع) می فرماید که مخالفان بیشتر از دوستان به من کمک می کنند.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اگر کسی انتقاد می کند مدیران باید استقبال کنند، همانطور که حضرت امام علی(ع) می فرماید که مخالفان بیشتر از دوستان به من کمک می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار ، صبح امروز شنبه 18 آذرماه در جلسه اخلاق مدیران اسلامی که با حضور استاندار ، معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی در حسینیه حضرت زینب(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت علمی است که هر انسانی به این عرصه ورود کرد باید دانش آن را فرا گیرد.

وی گفت: اخلاق مدیریت ویژگی هایی دارد، ویژگی هایی که مدیریت در نظام اسلامی را از سایر مدیریت ها متمایز می کند و اگر دستورات و توصیه ها پذیرفته و اجرایی شود، مدیریت اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه هدف، وسیله را توجیه نمی کند، خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر در جنگ غزه سکوت کردند، همان هایی که برای فوت یک جوان، کشور را به آشوب کشیدند اما در برابر کشتار هزاران زن و کودک سکوت کردند چون هدف وسیله را توجیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از انتقاد استقبال کنند

مدیران از انتقاد استقبال کنند