مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:362023-11-30سياسي

سردار رفیعی آتانی: 1430 گروه جهادی در استان قزوین به خدمت رسانی می پردازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آیین بهره برداری از پروژه های سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که پیس از ظهر امروز با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قزوین اظهار کرد: درود می فرستیم بر روح بلند شهدای دوران مبارزات و نقش بی بدیل قزوینی ها و عالمان دینی و مبارزانش به ویژه شهید انصاری بزرگوار که منشا تحولات بزرگی بودند.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای دهه 60 مظلوم، دوران تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و ستاره پرفروغ قزوینی ها معلم شهید، رییس جمهور محبوب و مکتبی محمدعلی رجایی را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: درود می فرستیم بر روح شهدای پرافتخار دوران دفاع مقدس به ویژه ستارگان قزوینی سید آزادگان علی اکبر ابوترابی، سرلشکر شهید بابایی و سیدالاسرا سرلشکر شهید لشکری با بیش از 18 سال سابقه اسارت و همچنین فرماندهان بزرگ و پرافتخار قزوینی ها که در یگان های مختلف دوران پرافتخار دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی سپاه استان قزوین گفت: پروژه های مختلفی توسط سپاه استان قزوین عملیاتی شده و از جمله آن ها می توان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: 1430 گروه جهادی در استان قزوین به خدمت رسانی می پردازند

سردار رفیعی آتانی: 1430 گروه جهادی در استان قزوین به خدمت رسانی می پردازند