مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-29پزشكي

لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین


سال های سال بود که بانوان باردار دچار سقط جنین می شدند، با اینکه از نظر پزشکان همه شرایط نرمال و بدون مشکل به نظر می رسید.

این موضوع با گسترش تجهیزات الکترونیک علی الخصوص موبایل و شبکه تلفن همراه روز به روز بیشتر شد و حتی بر میزان به دنیا آمدن نوزادان که .

- لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین سال های سال بود که بانوان باردار دچار سقط جنین می شدند، با اینکه از نظر پزشکان همه شرایط نرمال و بدون مشکل به نظر می رسید.

این موضوع با گسترش تجهیزات الکترونیک علی الخصوص موبایل و شبکه تلفن همراه روز به روز بیشتر شد و حتی بر میزان به دنیا آمدن نوزادان که دارای نواقص مادرزادی بودند، افزوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شرکت فناور پارس شیلد، بعد از سال ها تحقیق و پژوهش، پژوهشگران به دلیل این امر پی برند و آن امر چیزی نبود جزء: امواج الکترومغناطیسی! این امواج به ظاهر آسیب ناپذیر در واقع حدس اصلی برای وقوع چنین حوادثی بودند که با ابداع اداوت و لباس هایی از جمله لباس بارداری ضد امواج الکترومغناطیس توانستند به رابطه بین محافظت در برابر امواج و کاهش میزان سقط جنین پی ببرند.

حال سوال اساسی این است که این امواج چطور موجب سقط جنین و یا آسیب به بافت سلولی جنین می شود؟ امواج الکترومغناطیسی پیرامون ما نه دیده می شوند و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین

لباس بارداری ضد امواج (اشعه) راه حلی نوین برای جلوگیری از آسیب به جنین