مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-06سياسي

برای اجرای قانون مناسب سازی اماکن و معابر عمومی با کسی شوخی نداریم


معاون توانبخشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای قانون حمایت از معلولان و مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و دولتی با هیچ کس شوخی نداریم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توانبخشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای قانون حمایت از معلولان و مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و دولتی با هیچ کس شوخی نداریم.

کریم رهیده در روز چهارشنبه 15 آذر ماه 1402 در مراسم گرامی داشت روز جهانی و هفته معلولان افزود: در رابطه با مناسب سازی معابر و اماکن عمومی استان در صورتی که ادارات و سازمان ها همکاری نکنند از طریق قانون پیگیری خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: طبق تبصره 3 ماده 5 قانون حمایت از معلولان در رابطه با مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برای کسانی که در این خصوص سهل انگاری و کم کاری دارند، جزای کیفری، انفصال از خدمت، حبس از 6 تا 12 ماه در نظر گرفته شده است.

معاون توانبخشی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و دولتی مسئله ای نیست که ما مسئولان آن را کم اهمیت بگیریم.

رهیده تصریح کرد: معلولان دارای استعداد و توانایی هایی هستند که حتی برخی از آنها همچون سامان پاکباز و علی پیروج در میادین بین المللی برای کشورمان افتخار آفرینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای قانون مناسب سازی اماکن و معابر عمومی با کسی شوخی نداریم

برای اجرای قانون مناسب سازی اماکن و معابر عمومی با کسی شوخی نداریم