مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-24سياسي

درخواست فوری سردار سلیمانی از دستگاه دیپلماسی


فلسطینیان در طوفان الاقصی توانستند رژیم صهیونیستی را متحمل یک شکست تمام عیار کنند و در این 50 روز توانستند در عرصه زمینی نیز این رژیم را شکست دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار غلامرضا سلیمانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه الهی بسیج از سوی امام خمینی (ره) تاسیس شد و این شجره در دوران دفاع مقدس، منشا خدمات بزرگی بود و پس از دفاع مقدس، رهبر انقلاب این شجره طیبه را توسعه دادند؛ منظومه فکری معظم له بر مبنای حضور مردم در همه نقش آفرینی ها و مردم سالاری ها بود.

  رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج بیش از سه دهه توسعه پیدا کرد و اعتلای آن ادامه دارد؛ در بیانیه گام دوم، رهبر انقلاب دوره جدیدی برای بسیج تبیین شد.

بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی، مردمی و پیش رونده، برنامه اعتلای خود را تنظیم کرد و با تایید رهبر انقلاب، در گام دوم در سراسر کشور ابلاغ شد.

وی با اشاره به برنامه گام دوم بسیج، گفت: مساجد به عنوان محور این حرکت و مردم به عنوان نقش آفرین تعریف شده اند که در 22 هزار محله در سراسر کشور، در حال اجراست و امیدواریم با میدان داری مردم و با همه طرفیت های ملی، استانی و محلی، این سازماندهی ها به خوبی محقق شوند که در نهایت منجر به تحقق مردم سالاری دینی و تحقق دولت اسلامی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فوری سردار سلیمانی از دستگاه دیپلماسی

درخواست فوری سردار سلیمانی از دستگاه دیپلماسی