مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-18اقتصادي

آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب در آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز، توزیع مستمر مرغ منجمد در استان از 28 آذرماه آغاز می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز، توزیع مستمر مرغ منجمد در استان از 28 آذرماه آغاز می شود.

اکبر فتحی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جهت تنظیم بازار در آستانه شب یلدا و کنترل قیمت مرغ کشتار روز، توزیع گوشت مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفته است و از 28 آذر ماه شاهد توزیع مرغ منجمد در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: با برنامه ریزی ها و تمهیدات انجام شده برای تامین تقاضای مصرف کنندگان در بازار مرغ، عرضه مرغ منجمد در سطح شهرستان های استان شروع می شود.

وی ادامه داد: به منظور تعادل بخشی به بازار، روند توزیع روزانه مرغ منجمد در فروشگاه ها و شبکه های عرضه کننده این محصول توزیع خواهد شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: قیمت مرغ منجمد که از طریق فروشگاه های استان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، کیلویی 65 هزار و 700 تومان خواهد بود.

فتحی تشریح کرد: توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی و در راستای سیاست های حمایتی و تنظیم بازار و تعادل بخشی به نوسانات بازار در خصوص این دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب در آذربایجان شرقی

آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب در آذربایجان شرقی