مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-25فرهنگي

جشنواره شعر جوان ایلام برگزار می شود


رییس حوزه هنری استان ایلام از از برگزاری جشنواره شعر جوان در استان ایلام خبر داد و گفت: این جشنواره با نگاهی به زیست بوم و ظرفیت اقوام مختلف در استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/ایلام رییس حوزه هنری استان ایلام از از برگزاری جشنواره شعر جوان در استان ایلام خبر داد و گفت: این جشنواره با نگاهی به زیست بوم و ظرفیت اقوام مختلف در استان برگزار خواهد شد.

سعید خیرالهی شامگاه جمعه 3 آذر در نشست نقد و بررسی مجموعه شعر دفاع مقدس آن روزها رفتند اثر عبدالحسین رحمتی، در دهلران، اظهار کرد: دهلران در دوران دفاع مقدس آوردگاهی از شجاعت و غیرت و حماسه و در عین حال مظلومیت بود که مملو از لحظات ناب انسانی و الهی و پر از سوژه و اتفاقات داستانی و نمایشی است.

وی با تقدیر از هنرمندان و اهالی ادب و رسانه این شهرستان به خاطر تولید آثار مناسب برای بازنمایی و انعکاس حوادث نظامی و اجتماعی جنگ در دهلران، خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان ایلام در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس و در قالب شعر، داستان، نمایشنامه و فیلمنامه و کتاب کودک و نوجوان از نویسندگان و شعرا حمایت می کند.

خیرالهی از برگزاری جشنواره شعر جوان در استان ایلام خبر داد و گفت: این جشنواره با نگاهی به زیست بوم استان و همچنین ظرفیت اقوام مختلف در استان (کرد، لر، لک و عرب) برگزار خواهد شد و یکی از اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر جوان ایلام برگزار می شود

جشنواره شعر جوان ایلام برگزار می شود