مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-19سياسي

دشمن همواره به دنبال نفوذ در حوزه و دانشگاه است


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان همواره به دنبال نفوذ در حوزه علمیه و دانشگاه بوده و با تمرکز بر حوزه های علمیه و دانشگاه ها به دنبال ایجاد فساد و جاسوس پروری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزایر فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام  حبیب الله غفوری ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز با حضور در نشست وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، علما و اساتید را جلودار پیشرفت در همه تاریخ خواند و اظهار کرد: اساتید حوزه و دانشگاه، فرهیخته ترین و باسوادترین افراد جامعه هستند که پیشرفت های بسیاری به دست آن ها رقم خورده است.

  وی با اشاره به جامعیت نگاه امامین انقلاب به پیشرفت و توجه به همه جوانب براساس نیازهای جامعه در وسعت دید آن ها، بیان کرد: از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 20 هزار نفر از تحصیل کرده های دانشگاه ها به حوزه آمده و مشغول تحصیل شده اند و اکنون بیش از 10 هزار طلبه در دانشگاه های کشور مشغول تحصیل هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ماندگارترین طلبه های حوزه علمیه، دانشجوهای رشته های علوم پایه و مهندسی هستند که پس از تحصیل برای تدریس هم در حوزه مانده اند.

وی با اشاره به اینکه روند طبیعی این دو مرکز علمی وحدت و یگانگی است، عنوان کرد: بین علما و اساتید اصلا و ابدا عداوت و تفرق وجود ندارد و ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همواره به دنبال نفوذ در حوزه و دانشگاه است

دشمن همواره به دنبال نفوذ در حوزه و دانشگاه است