مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-27دانش

پایان نامه های برتر دانشگاه های خوزستان تجلیل می شوند


معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری خوزستان از برنامه ریزی برای تجلیل از پایان نامه های برتر خوزستان در هفته پژوهش امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری خوزستان از برنامه ریزی برای تجلیل از پایان نامه های برتر خوزستان در هفته پژوهش امسال خبر داد.

مرتضی بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پارک علم و فناوری خوزستان در هفته پژوهش امسال برای نخستین بار از پایان نامه های برتر تجلیل می کند، اظهار کرد: در این خصوص از همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خوزستان درخواست شده است که پایان نامه های برتر دانشجویان خود را معرفی کنند.

وی با اشاره به سازوکار انتخاب پایان نامه برتر، ادامه داد: شیوه نامه ای برای انتخاب پایان نامه های برتر در نظر گرفته شده است که دانشگاه ها باید آن را مورد نظر قرار دهند و مطابق آن، پایان نامه و رساله برتر خود را انتخاب کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری خوزستان گفت: اولین بار است که پایان نامه ها و رساله های دانشجویان در هفته پژوهش و فناوری مورد ارزیابی قرار می گیرد و پایان نامه ها و رساله هایی که در راستای توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری باشند، در اولویت انتخاب و تجلیل قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های برتر دانشگاه های خوزستان تجلیل می شوند

پایان نامه های برتر دانشگاه های خوزستان تجلیل می شوند