مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 22:262023-12-14سياسي

حیثیت استکبار با خون زنان و کودکان غزه خرد شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امشب در یادواره شهدای روحانی گردان ها و دو شهید گمنام تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) و شهدای طلبه مدافع امنیت که در سالن همایش های تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این گونه جلسات را برای کسب حیات، معنویت، رشد و تعالی باید غنیمت شمرد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سخت ترین مصیبت در عالم اسلام هستیم، مطرح کرد: امام صادق(ع) فرمودند گرچه کربلا برای ما مصیبت سنگین و بزرگی است اما سقیفه، آتش زدن درب خانه حضرت زهرا(س) از همه سخت تر بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در این ایام تمام اهل بیت(ع) عزادار هستند، عنوان کرد: باید ممنون و شاکر خداوند باشیم که ما را عاشق و پیرو اهل بیت(ع) قرار داده است؛ این موضوع را باید لطف خداوند بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که انسان جاودان است و ابدیت خود را باید خودش بسازد و این دنیا محلی برای ساختن عالم بقا است.

حاجی صادقی با بیان اینکه دنیا ظرف ساختن ابدیت است، تصریح کرد: اسلام ضد دنیا نیست و تنها اسلام بندگی دنیا و دنیایی که بر انسان سوار می شود را نهی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیثیت استکبار با خون زنان و کودکان غزه خرد شده است

حیثیت استکبار با خون زنان و کودکان غزه خرد شده است