مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-06دانش

تفاهم نامه اجرایی تاسیس پالایشگاه آناهیتا منعقد شد/ این پروژه 4 ساله ساخته می شود


استاندار کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه اجرایی تاسیس پالایشگاه آناهیتا خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه، پالایشگاه آناهیتا باید ظرف مدت چهار سال احداث شود.

- تفاهم نامه اجرایی تاسیس "پالایشگاه آناهیتا" منعقد شد/ این پروژه 4 ساله ساخته می شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه اجرایی تاسیس پالایشگاه آناهیتا خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه، پالایشگاه آناهیتا باید ظرف مدت چهار سال احداث شود.

محمدطیب صحرایی، امروز(15 آذر) در نشست با جمعی از دانشجویان استان که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه دغدغه اشتغال مولد و پایدار در استان دغدغه شبانه روزی من است و خودم را موظف به دویدن برای تحقق این امر می دانم، گفت: خوشبختانه طی ماه های اخیر اتفاقات خوبی در استان افتاده است.

وی به سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به استان اشاره کرد و با بیان اینکه این سفر پر خیر و برکت مصوبات ارزشمندی برای استان داشت، گفت: متاسفانه برخی از این مصوبات در طول این سالها به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

صحرایی ادامه داد: یکی از مهمترین این مصوبات که در طول این سالها، عمدا یا سهوا مورد بی توجهی قرار گرفته، پروژه پالایشگاه آناهیتا بوده که خوشبختانه چند روز پیش تفاهم نامه اجرایی تاسیس آن امضاء شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه اجرایی تاسیس پالایشگاه آناهیتا منعقد شد/ این پروژه 4 ساله ساخته می شود

تفاهم نامه اجرایی تاسیس پالایشگاه آناهیتا منعقد شد/ این پروژه 4 ساله ساخته می شود