مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:112023-12-13سياسي

ناصر ابوشریف: حملات رژیم صهیونسیتی به نوار غزه معادل استفاده از 5 بمب اتم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در آیینی که همزمان با ایام فاطمیه و به منظور گرامیداشت یاد شهدای غزه در مصلی فردیس برگزار شد، اظهار کرد: امروز جنگ فقط علیه غزه نیست بلکه نبرد حق و باطل یک جنگ جهانی بین تمام کسانی که در جبهه اسلام و در مقابل اسلام قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی سال هاست که علیه  جمهوری اسلامی ایران موضع گرفته است، ادامه داد: اخوت اسلامی به ما می گوید در آرمان ها با هم شریک هستیم و این یعنی در شادی و غم یکدیگر شریک خواهیم بود.

ابوشریف با تأکید بر اینکه بر اساس آیه مبارکه قرآن کریم پیروزی از آن مومنان است و پروردگار ما را همراهی خواهد کرد، اظهار کرد: ایمان داریم خداوند غالب است و پیروزی الهی صد در صدی است و بدون شک صهیونیست ها با روسیاهی مسجد الاقصی را ترک خواهند کرد.

ابوشریف با اشاره به اینکه کسانی که وارد مسجدالاقصی می شوند و پیروز خواهند شد مسلمانان هستند، ادامه داد: کسانی که امروز با رژیم صهیونسیتی مقابله می کنند و حامیان این رژیم را دشمن خود می دانند، رزمندگانی هستند که طبق آیه شریفه قرآن علیه کفار جنگ می کنند.

جمهوری اسلامی ایران پیشران تمدن اسلامی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه همواره جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر ابوشریف: حملات رژیم صهیونسیتی به نوار غزه معادل استفاده از 5 بمب اتم است

ناصر ابوشریف: حملات رژیم صهیونسیتی به نوار غزه معادل استفاده از 5 بمب اتم است