مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-14اجتماعي

مصوبات کارگروه آلودگی هوای مازندران الزام آور است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شرایط استان مازندران شرایط بسیار شکننده و به مراتب سایر استان ها نگران کننده تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد توکلی شامگاه امروز در سومین جلسه کارگروه آلودگی هوا که در سالن جلسات اداره کل محیط زیست مازندران برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه آلودگی هوا به سلامتی شهروندان وابسته است و نباید دستگاه ها در این زمینه هیچ اغماضی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا موضوع عمومی و حقوق شهروندی است، افزود: موضوع آلودگی هوا حق الناس و به گردن ما است وهیچ دلیلی نمی تواند توجیهی باشد که دستگاه ها از تکالیف خود در این زمینه باز بمانند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید جلوی آلودگی هوا بگیریم، اضافه کرد: شرایط استان مازندران شرایط بسیار شکننده و به مراتب سایر استان ها نگران کننده تر است.

توکلی با اعلام اینکه مصوبات کارگروه آلودگی هوا الزام آور است، یادآور شد: تعدد نمایندگان در این جلسه قابل قبول نیست و همچنین هماهنگ با کارگروه آلودگی هوا جلسات ذیل کارگروه در شهرستان های استان داشته باشیم.

وی با تذکر اینکه هر مدیری در این حوزه کار را انجام ندهد به عنوان ترک فعل باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: درخواست ما از دادگستری تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کارگروه آلودگی هوای مازندران الزام آور است

مصوبات کارگروه آلودگی هوای مازندران الزام آور است