مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-19سياسي

سنگ تمام بوشهری ها در تشییع علی دشت بوری شهید مدافع امنیت+عکس و فیلم


پیکر پاک شهید والامقام علی دشت بوری از شهدای مدافع امنیت در حادثه تروریستی راسک در بوشهر تشییع و در شهر آباد تنگستان خاکسپاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر،  بوشهر از دیربار دیار مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار بوده و فرزندان این بندر همواره با ایثار جان و از خودگذشتگی از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و پوزه چپاولگران را به خاک مالیده اند.

فرزندان این دیار زمانی در قامت شهیدی چون رییسعلی دلواری در برابر انگلیسی ها قد علم کردند و اجازه تجاوز به خاک کشور را ندادند؛ در دوران انقلاب اسلامی هم با تقدیم شهیدانی چون حجت الاسلام شیخ ابوتراب عاشوری، احمد حیدری و سمنبر عالی پور از پیشتازان انقلاب بودند.

در دوران دفاع مقدس هم بندرنشینان جنوبی با حمله صدام به خاک کشور برای دفاع از کشور راهی جبهه ها شدند؛ اوج حماسه بندرنشینان را  شهید نادر مهدوی و همرزمانش در جریان مقابله به مثل با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در خلیج فارس رقم زدند.

آری اینجا مهد مقاومت و شجاعت و ایثارگری است و مردمان این دیار برای ایثار جان خود همواره آماده بوده و هستند.

در روزهای گذشته در جریان حمله کوردلانه تروریست ها در راسک، 11 نفر از مدافعان امنیت کشور به فیض شهادت نائل آمدند و تعدادی نیز مجروح شدند که شهید علی دشت بوری از استان بوشهر هم در بین شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام بوشهری ها در تشییع علی دشت بوری شهید مدافع امنیت+عکس و فیلم

سنگ تمام بوشهری ها در تشییع علی دشت بوری شهید مدافع امنیت+عکس و فیلم