مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-07بين الملل

فشار آمریکا به اسراییل برای پایان دادن به جنگ غزه


روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» پنجشنبه (امروز) به نقل از مقام های آمریکایی خبر داد که واشنگتن به تل آویو هشدار داده که جنگ علیه غزه نباید طولانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حمایت های بی چون و چرای دولت بایدن از رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطینیان اعتراضات گسترده افکار عمومی در آمریکا را به به دنبال داشته، در غزه باید ظرف چند هفته تمام شود.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارش امروز خود به نقل از منابع مطلع آمریکایی خبری از حضور هفته گذشته آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در جلسه کابینه جنگ اسراییل منتشر کرد.

طبق این گزارش، وزیر خارجه آمریکا در جلسه کابینخه جنگ به مقام های اسراییلی گفت، دولت بایدن معتقد است که باید جنگ اسراییل علیه حماس در غزه نباید چندین ماه طول بکشد و باید ظرف چند هفته پایان یابد.

به روایت وال استریت ژورنال، مقام های رژیم صهیونیستی در این جلسه هیچ قول و تضمینی درباره پایان جنگ غزه ظرف چند هفته ندادند اما علاقه خود را به بازگشت به حالت عادی ابراز کردند به ویژه برای اینکه (اسراییل) از نظر اقتصادی آسیب نبیند .

این رسانه افزود، مقام های آمریکایی همچنین به همتایان اسراییلی خود گفتند که تلفات غیرنظامیان نباید به اندازه تلفات حملات به شمال غزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار آمریکا به اسراییل برای پایان دادن به جنگ غزه

فشار آمریکا به اسراییل برای پایان دادن به جنگ غزه