مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:302023-11-22سياسي

استخدام 10 هزار عضو شورای حل اختلاف را دنبال می کنیم


معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: تمام تلاش ما این است 10 هزار سهمیه جذب و استخدام از اعضای شوراهای حل اختلاف را به مرحله اجرا بگذاریم تا حق اعضای شوراها از بین نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی شامگاه چهارشنبه یکم آذرماه جاری در آیین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان اظهار داشت: قضاوت شأن بلند انبیاء است و جایی ست که امام و وصی امام و یا نبی و وصی نبی در آن جایگاه می نشیند.

وی بیان داشت: باید از حُرمت بلند قضاوت دفاع کنیم؛ با نگاه به اینکه قضاوت سنگری برای مجاهدت و جهاد علیه جرم و حق کُشی و احقاق حقوق مردم است و اینکه حقی اقامه شود و نه اینکه پرونده ای بسته شود.

معاون قوه قضاییه با تاکید بر اینکه آمارگرایی باید تعطیل شود، اضافه کرد: آمارهای آخر ماه مبادا ما را به سمت این بکشاند که سخنان دو طرف را نشنویم و صداها به گوش مان نرسد، زیرا آنگاه صداها را باید در بیرون و از جاهای دیگر بشنویم.

صادقی با اشاره به حضور قضات برجسته در استان کرمان ابراز داشت: از قضات ما آنچنان که باید و شاید در زبان و عمل و رعایت شئون آنها تقدیر به عمل نمی آید ، زیرا امکان آن به قدر کافی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 10 هزار عضو شورای حل اختلاف را دنبال می کنیم

استخدام 10 هزار عضو شورای حل اختلاف را دنبال می کنیم