مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-08سياسي

لزوم برخورد قاطع با عوامل دخیل در فساد 3 میلیارد دلاری


امام جمعه ایلام با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با عوامل فساد 3 میلیارد دلاری واردات چای در کشور گفت: مسئولان باید تمام عوامل دخیل را شناسایی و مورد مجازات قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، گفت:رژیم صهیونیستی در طول چند روزی که هجمه کردند آبروی نداشته خود را از دست رفته دیدند، هنر آنان، قتل عام کودکان، زنان و بمباران بیمارستان ها و تخریب آنها بود و نتوانستند به یکی از نیروهای رزمنده حماس دسترسی پیدا کنند و مردم غزه هم مقاوم ایستادند و این شکست خیلی برای آنها دردناک بود.

  وی افزود: رژیم صهیونستی به امید اینکه بعد از آتش بس بتوانند پیروزی داشته باشند، حمله مجدد را به غزه آغاز کردند  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: شرایط این رژیم امروز شکننده است، مدافعان و حامیان آن اعلام کردند که نمی توانند برای یک جنگ طولانی، پشتیبان این رژیم باشند و کنگره آمریکا برای تصویب بودجه جدید مخالفت کرد و امروز آنها درمانده شده اند.

  وی عنوان کرد: مهم ترین مساله جهان اسلام بلکه کل جهان؛ تهاجم ناجوانمردانه استکبار جهانی با تمام توان علیه مردم مسلمان و مظلوم غزه که کوچکترین قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع با عوامل دخیل در فساد 3 میلیارد دلاری

لزوم برخورد قاطع با عوامل دخیل در فساد 3 میلیارد دلاری