مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13سياسي

گسترش خدمات هوشمند تأمین اجتماعی در فارس


رییس اداره کمیسیون و شوراهای پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس از گسترش زیرساخت های فضای مجازی به منظور ارائه خدمات هوشمند خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره کمیسیون و شوراهای پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس از گسترش زیرساخت های فضای مجازی به منظور ارائه خدمات هوشمند خبر داد.

سیدابراهیم تراب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه در حوزه کمیسیون های پزشکی چندین مجموعه مشغول به خدمت رسانی به خانوده بزرگ تأمین اجتماعی هستند، اظهار کرد: متقاضیان بیمه مشاغل آزاد و اختیاری در زمان ثبت نام برای برخورداری از خدمات تامین اجتماعی توسط کمیسیون های پزشکی موجود در سطح استان فارس تحت معاینه قرار می گیرند که در سال 1401 تعداد معاینات انجام شده بالغ بر4700 نفر شده است.

وی افزود: افرادی که درصدد پیوستن به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی هستند با مراجعه به شعبات بیمه ای سازمان، معرفی نامه به مراکز انجام معاینات را دریافت کرده و نتایج معاینات و آزمایشات نیز به شعب تأمین اجتماعی ارسال می شود.

رییس اداره کمیسیون و شوراهای پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس در ادامه با ارائه آمار و ارقامی افزود: در سال 1401 تعداد درخواست هایی که به مراجع معتمد بررسی کننده استراحت اعم از شوراهای پزشکی و پزشکان معتمد استان فارس برای برخورداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش خدمات هوشمند تأمین اجتماعی در فارس

گسترش خدمات هوشمند تأمین اجتماعی در فارس