مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-26سياسي

خوانندگی و لباسی که برای مسیح علی نژاد گشاد است!


پیراهن سفید پوشیده و موهایش را باز کرده تا ژست عرفانی اش تکمیل شود.

آواز معروفی را انتخاب کرده و فکر می کند هر چه صدایش را بالاتر ببرد، یعنی قدرت بیشتری در آواز دارد و این پتک زن «همه چیزدان!» است که این بار خیلی محکم بر پیکر بی رمق آواز ایرانی کوفته شد.

- پیراهن سفید پوشیده و موهایش را باز کرده تا ژست عرفانی اش تکمیل شود.

آواز معروفی را انتخاب کرده و فکر می کند هر چه صدایش را بالاتر ببرد، یعنی قدرت بیشتری در آواز دارد و این پتک زن همه چیزدان! است که این بار خیلی محکم بر پیکر بی رمق آواز ایرانی کوفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، می گویند هنر وادی محدودیت نیست؛ هرکه بخواهد می تواند به نوعی در آن طبع آزمایی کند اما قرار هم نیست، هرکس با هر منش و رفتاری در آن عمل کند و ماندگار باشد؛ حداقل در هنر و موسیقی ایرانی که آداب و فرهنگ مختص به خود را دارد، ماجرا این طور نیست.

طی چند روز اخیر، ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می شود که محتوایش آوازخوانی مسیح علی نژاد است؛ به این صورت که روی زمینه نشسته، ژستی عرفانی به خود گرفته و صدایش را تا می تواند بالا می برد! بدون اینکه تکنیکی در کار باشد.

علی نژاد؛ زنی که دوست دارد مسخره شود! قطعا آواز خواندن خانم علی نژاد به خودی خود با مشکل خاصی مواجه نیست؛ البته تا زمانی که درست و اصولی بخواند اما زمانی که چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانندگی و لباسی که برای مسیح علی نژاد گشاد است!

خوانندگی و لباسی که برای مسیح علی نژاد گشاد است!