مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-23سياسي

معادل سازی زکات اولویت فرمانداران قرار گیرد


اقدامات ترویجی، ترغیبی، تشویقی و آموزشی و تبلغی بیشتر در حوزه زکات در سطح جامعه نیاز داریم باید از تمام ظرفیت هایی که وجود دارد در این زمینه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا بعد از ظهر امروز در شورای زکات استان کردستان بر تلاش بیشتر در زمینه فرهنگ سازی پرداخت زکات تاکید کرد و اظهار داشت: آمارهای عملکرد استان در حوزه جمع آوری زکات بیانگر این است که باید تلاش مضاعف تری در حوزه ترویج فرهنگ پرداخت زکات غلات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اقدامات ترویجی، ترغیبی، تشویقی و آموزشی و تبلیغی بیشتر در حوزه زکات در سطح جامعه نیاز است و باید از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده شود.

استاندار کردستان ادامه داد: کردستان در سال زراعی امسال رتبه اول در تولید گندم دیم و رتبه دوم در مجموع کل تولید گندم و معادل بیش از 10 درصد تولید کشور داشته است.

وی تصریح کرد: در حوزه معادل سازی زکات در پروژه های عمرانی و عام المنفعه نیز حتما فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنایت ویژه دارند چرا که این مهم می تواند بستر تشویقی برای احیای فریضه واجب پرداخت زکات در جامعه باشد.

وی اضافه کرد: پرداخت زکات واجب الهی است و ما به عنوان مسوولان دولت احیای این فریضه را تکلیف خود می دانیم و هرآنچه در توان داشته باشیم انجام خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادل سازی زکات اولویت فرمانداران قرار گیرد

معادل سازی زکات اولویت فرمانداران قرار گیرد