مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-11اقتصادي

یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار خواهد شد


مشاور وزیر صمت ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، گفت: این یادواره در هفته ابتدایی دی ماه برگزار خواهد شد و شهید شاخص هر شهرستان از طریق اداره شهرستانی به دبیرخانه یادواره معرفی می شود.

- ایسنا/هرمزگان مشاور وزیر صمت ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، گفت: این یادواره در هفته ابتدایی دی ماه برگزار خواهد شد و شهید شاخص هر شهرستان از طریق اداره شهرستانی به دبیرخانه یادواره معرفی می شود.

حسن ممتحن، امروز (بیستم آذرماه)، در نشستی که با حضور جمع کثیری از شاغلین ایثارگر در سازمان صمت هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیش قراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است، ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت است.

وی افزود: مجموعه قوانین مرتبط با ایثارگران را احصاء کرده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای وزارت صمت در سطح کشور آماده شده که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود و با همه مدیران زیر مجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار خواهد شد

یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت هرمزگان برگزار خواهد شد