مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-19سياسي

تکثر و تنوع نامزدها می تواند مشارکت بالاتر را داشته باشد


کارشناسان رسانه ای حاضر در برنامه رادیویی «شش در دو» با اشاره به تعداد بالای داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات عنوان کردند کثرت داوطلبان موید مشارکت بالا نیست بلکه تکثر و تنوع نامزدها می تواند مشارکت بالا را به دنبال داشته باشد.

- کارشناسان رسانه ای حاضر در برنامه رادیویی شش در دو با اشاره به تعداد بالای داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات عنوان کردند کثرت داوطلبان موید مشارکت بالا نیست بلکه تکثر و تنوع نامزدها می تواند مشارکت بالا را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه گفت و گو محور شش در دو با همکاری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و روزنامه جام جم در یکی از استودیوهای سازمان صدا و سیما تولید می شود و ضمن آن کارشناسان رسانه ای، روزنامه نگاران، فعالان سیاسی کشور، نمایندگان گروه ها و جبهه های سیاسی، نمایندگان احزاب، اساتید حوزه و دانشگاه از طیف های مختلف در خصوص مسائل مرتبط با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که اسفند ماه برگزار می شود، به بحث و گفت و گو می پردازند تا شرایط و بایسته های انتخابات پیش رو را تبیین کنند.

نخستین قسمت از این برنامه رادیویی با حضور داود حشمتی و سید یزدان حبیبی از فعالان عرصه رسانه برگزار شد و موضوعاتی نظیر سهم قوانین انتخاباتی بر میزان مشارکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثر و تنوع نامزدها می تواند مشارکت بالاتر را داشته باشد

تکثر و تنوع نامزدها می تواند مشارکت بالاتر را داشته باشد