مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-23اقتصادي

بازنگری طرح هادی 14 روستای سرخس


فرماندار سرخس از بازنگری طرح هادی 14 روستای سرخس برای خدمات رسانی بیشتر به مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، حسن نوری زاده در جلسه با اتاق اصناف سرخس، اظهار کرد: یکی از بحث هایی که همه درگیر آن هستیم حوزه املاک و مسائل مرتبط با منطقه آزاد است که دولت برای مدیریت حوزه مسکن طرح نهضت ملی را اجرایی کرد و در شهرستان 96 نفر زمین رایگان دریافت کردند.

  فرماندار سرخس بیان کرد: آستان قدس رضوی نیز در حوزه اراضی برای مسکن همکاری کرده است و تاکنون 20 هکتار از اراضی کشاورزی به مسکونی الحاق شده و 20 هکتار دیگر نیز در حال انجام است.

وی گفت: 450 واحد مسکونی سهم منطقه آزاد است که باید در سرخس ساخته شود و در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مردم باشد و به عنوان یک محله تعریف شود.

نوری زاده درباره استفاده از ظرفیت های اقتصادی منطقه آزاد سرخس گفت: این هنر ما و مردم است که از ظرفیت های اقتصادی منطقه آزاد به درستی استفاده کنیم.

فرماندار سرخس از بازنگری طرح هادی 14 روستا برای خدمات رسانی بیشتر به مردم خبر داد و عنوان کرد: شهر سرخس نیز برای خدمات رسانی بیشتر به مردم نیاز به اقداماتی در حوزه شهری دارد.

وی با تاکید بر لزوم جانمایی و راه اندازی شهرک صنفی مورد نیاز شهرستان، گفت: امیدواریم با همکاری اتاق اصناف نسبت به  مشخص شدن زمین و سپس مشارکت همه اصن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح هادی 14 روستای سرخس

بازنگری طرح هادی 14 روستای سرخس