مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-06بين الملل

آلمان جنگنده به رومانی می فرستد


نیروی هوایی آلمان در راستای تقویت جناح شرقی ناتو با انتقال یورو فایتر، تجهیزات دیگر و نیرو به رومانی در حفاظت از حریم هوایی خود در برابر به زعم غربی ها تهدیدات روسیه از این کشور حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ان تی وی ، در پی وقوع برخی حوادث در مرز بین رومانی و اوکراین و سقوط پهپادهای مورد استفاده روسیه یا بقایای آنها در خاک ناتو ارتش آلمان اکنون می خواهد با پروازهای حفاظتی مسلحانه و یک دستگاه ضد پهپاد به رومانی کمک می کند.

بر این اساس، ارتش آلمان با چهار یوروفایتر و یک سیستم دفاعی جدید در برابر هواپیماهای بدون سرنشین برای محافظت از مرزهای رومانی وارد عمل می شود و نیروی هوایی آلمان در تامین امنیت جناح جنوب شرقی ناتو با پروازهای حفاظتی مسلحانه مشارکت می کند.

به این ترتیب ائتلاف نظامی ناتو به حوادثی که طی آن هواپیماهای بدون سرنشین منشأ روسی یا بقایای آنها در دلتای دانوب سقوط کردند واکنش نشان می دهد.

مارکوس کوچنباور ، سرهنگ دوم ، که فرماندهی گروه 150 مرد و زن ارتش آلمان را در فرودگاه نظامی میخاییل کوگالنیچانو در نزدیکی کنستانتا رهبری می کند، گفت که آلمان در این استقرار از رومانی حمایت می کند.

تا به حال چهار مورد نقض حریم هوایی در سمت رومانیایی مرز با اوکراین رخ داده است که همه آنها مربوط به حملات روسیه به بنادر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان جنگنده به رومانی می فرستد

آلمان جنگنده به رومانی می فرستد