مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-04اقتصادي

اعتماد 20 میلیون دلاری صنعت پتروشیمی به نخبگان کشور


مدیرعامل پتروشیمی بندر امام از انعقاد 20 میلیون دلار قرارداد با 2 شرکت دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، دومین رویداد پتروفن با شعار مسیر نوآوری پتروشیمی از 12 تا 14 آذرماه 1402 با حضور مدیران ارشد صنعت پتروشیمی کشور در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

سپهدار انصار نیک، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در حاشیه این رویداد گفت: رویداد پتروفن فرصتی ارزشمند برای شرکت های دانش بنیان و شرکت های پتروشیمی است تا بتوانند با یکدیگر آشنا شوند و زمینه های همکاری مشترک را بررسی کنند.

وی با اشاره به تبدیل شدن تفاهم های همکاری به قرارداد افزود: پتروشیمی بندر امام در زمینه های مختلف از جمله کاتالیست، تجهیزات، ماشین آلات و مواد اولیه با شرکت های دانش بنیان همکاری می کند و در سه ماهه اخیر دو قرارداد بزرگ با شرکت های دانش بنیان ایرانی در زمینه ساخت کاتالیست به ارزش بیش از 20 میلیون دلار منعقد کرده است.

 انصاری نیک داخلی سازی کاتالیست ها را از دیگر دستاوردهای دانشمندان داخلی برشمرد و افزود: بندرامام یکی از مشتریان شرکت های کاتالیست ساز است.

در خصوص کاتالیست ها در سه ماهه اخیر دو قرارداد بزرگ با شرکت های دانش بنیان ایرانی داشتیم که ارزش این قرارداد های ساخت کاتالیست بیش از 20 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد 20 میلیون دلاری صنعت پتروشیمی به نخبگان کشور

اعتماد 20 میلیون دلاری صنعت پتروشیمی به نخبگان کشور