مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-18اجتماعي

برگ های پاییزی درختان چهارباغ اصفهان جمع آوری نمی شود


رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان از انتخاب تعدادی از خیابان های شهر از جمله چهارباغ خواجو برای جمع آوری نکردن برگ های زرد و خشک پاییزی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، رامین میرعسگری، رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت: مدیریت شهری تصمیم دارد مانند هر سال برگ های خشک و زرد پاییزی در برخی از خیابان های شهر را جمع آوری نکند تا شاهد زیبایی های پاییز در شهر باشیم.

وی ادامه داد: در خیابان چهارباغ خواجو درختان چنار فراوانی وجود دارد و به همین سبب این خیابان از گزینه های اصلی برای دست نخورده باقی ماندن برگ های زرد پاییزی است.

میرعسگری گفت: در محور چهارباغ عباسی نیز برگ درختان جمع آوری نمی شود و علاوه بر این دو محور اصلی، در یک یا دو خیابان هر منطقه، برگ درختان در روزهایی که ریزش خوب است و چهره شهر را زیبا می کند تا یک روز جمع آوری نمی شود تا مردم از این زیبایی لذت ببرند و سپس نظافت خیابان های موردنظر انجام می شود.

رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص سایر نقاط شهر نیز بیان کرد: اکیپ های خدمات شهری مانند همیشه نظافت شهر را انجام می دهند، البته دستگاه های نظافت مکانیزه به خاطر خیس بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ های پاییزی درختان چهارباغ اصفهان جمع آوری نمی شود

برگ های پاییزی درختان چهارباغ اصفهان جمع آوری نمی شود