موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - استقلال و پرسپوليس - تامين اجتماعي - كنفدراسيون فوتبال آسيا - مستمري بگيران - كنفدراسيون فوتبال - تيم هاي استقلال و پرسپوليس - مسابقات ليگ قهرمانان آسيا - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - ليست آرژانتين - پول بلوكه - آزمون قضاوت - بيمارستان آيت الله طالقاني - نيلوفر آبي - پروژه كنار گذر غربي - سيروس پور موسوي - سنجش صلاحيت حرفه اي معلمان - گروه صنعتي ايران خودرو - طرح كرامت رضوي - جامبولات تديف - مرسي - درونگرايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-05اقتصادي

برداشت بیش از 5 کیلوگرم زعفران در هکتار در دزپارت/ برداشت تا پایان آذر ادامه دارد


مدیر جهاد کشاورزی دزپارت از برداشت زعفران در این شهرستان خبر داد و گفت: از هر هکتار 5 تا 6 کیلوگرم زعفران برداشت می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی دزپارت از برداشت زعفران در این شهرستان خبر داد و گفت: از هر هکتار 5 تا 6 کیلوگرم زعفران برداشت می شود.

سید علیداد حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برداشت زعفران از مزارع شهرستان دزپارت اظهار کرد: برداشت زعفران از نیمه دوم آبان ماه در شهرستان آغاز شده و تا اواخر آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال سطح زیر کشت زعفران در شهرستان 17.

7 هکتار است و به صورت میانگین 5 تا 6 کیلوگرم زعفران در هر هکتار توسط کشاورزان برداشت می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزپارت گفت: کشت زعفران از سال 89 به بعد در شهرستان توسط کشاورزان انجام می شود و سطح زیر کشت محصول طی این سال ها روند رو به رشدی داشته اما می توان با حمایت های بیشتر شاهد افزایش سطح زیر کشت این محصول در دزپارت بود.

حسینی ادامه داد: همه سطح مزارع زعفران در دزپارت به صورت دستی برداشت می شود و با توجه به شرایط مزارع حدود یک ماه زمان می برد تا همه محصول تولید شده برداشت شود.

وی افزود: انتظار داریم تا دولت حمایت های بیشتری از بحث کشت زعفران در شهرستان داشته باشد تا شاهد افزایش سطح زیر کشت این محصول و همچنین میزان تولید و اشتغالزایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از 5 کیلوگرم زعفران در هکتار در دزپارت/ برداشت تا پایان آذر ادامه دارد

برداشت بیش از 5 کیلوگرم زعفران در هکتار در دزپارت/ برداشت تا پایان آذر ادامه دارد