مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-28اجتماعي

فقدان متخصص و کارشناس در بدنه شهرداری تبریز بسیار محسوس است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما نمی توانیم شاهد نارضایتی مردم از قفل شدن شهر و ترافیک سنگین در مناطق مختلف تبریز باشیم ، گفت: فقدان متخصص و کارشناس ترافیک در بدنه شهرداری بسیار محسوس است که باید این نقیصه برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم عصر امروز در شورای ترافیک تبریز اظهار کرد: باید تدابیری اندیشید که گلایه مردم از ترافیک سنگین تبریز برطرف شود.

وی تاخیر در اجرای تصمیم های مرتبط با ترافیک را یکی از آفت های این حوزه دانست و اضافه کرد: تسریع در افزایش و به روزسازی دوربین های ثبت تخلفات، تقاطع ها و خط بی آر تی و تردد خودروهای پلاک زوج و فرد از جمله راهکارهای موثر در روان سازی ترافیک تبریز است.

خرابی دوربین های ثبت تخلفات استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: خرابی دوربین های ثبت تخلفات موجب تشدید ترافیک و قفل شهر شده و تصمیمات اتخاذ شده در این ارتباط باید در اسرع وقت عملیاتی شوند.

وی از تغییر فرهنگ کار با رویکرد  تسریع در نصب دوربین های جدید، تحویل خودرو و موتورسیکلت های مجهز به دوربین تخلفات رانندگی سیار توسط شهرداری و اصلاحات هندسی به عنوان دیگر راهکارهای موثر در تسهیل ترافیک خودروها در کلان شهر تبریز یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان متخصص و کارشناس در بدنه شهرداری تبریز بسیار محسوس است

فقدان متخصص و کارشناس در بدنه شهرداری تبریز بسیار محسوس است