مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-16ورزشي

اجرای پویش «یلدای رهایی» ویژه آزادی زندانیان در یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش «یلدای رهایی» به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش یلدای رهایی به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: این پویش به همت ستاد دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برای چهارمین سال متوالی و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد.

این مسئول در خصوص زمان اجرای این پویش، گفت: این طرح از تاریخ 25 آذر ماه سال جاری آغاز و تا 30 آذر ماه، شب یلدا اجرا می شود و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

عظیمی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری استان یزد به دلیل همکاری در برگزاری این پویش، افزود: با همکاری و مشارکت این سازمان بنرهایی مربوط به پویش طراحی و چاپ شده که قرار است در مکان های پر تردد شهر نصب شود.

وی اظهار کرد: به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان تیزر و کلیپ هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ساخته و پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «یلدای رهایی» ویژه آزادی زندانیان در یزد

اجرای پویش «یلدای رهایی» ویژه آزادی زندانیان در یزد