مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-20سياسي

استاندار اصفهان: اصفهان مصمم به توسعه همکاری، روابط و تعامل با کشور نیجر است


به عنوان یکی از استان های پیشرو در حوزه علمی و اقتصادی کشور، همه بضاعت خود را در راستای پشتیبانی از سیاست های ریاست جمهوری اعمال می کنیم تا توسعه روابط با کشور نیجر اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در دیدار با وزیر مسکن کشور نیجر، گفت: اراده کشور برادر، نیجر این است که تعاملات و ارتباطات مؤثری با جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی ادامه داد: قریب به 50 سال از روابط ایران با کشور نیجر می گذرد اما سطح روابط و تعاملات به نحو مطلوبی نیست، اما تعاملات جدید روزهای امیدبخشی را گواهی می دهد امروز قاره آفریقا بعنوان یکی از مقاصد راهبردی جمهوری اسلامی شناخته می شود.

مرتضوی متذکر شد: سفرهای اخیر ریاست جمهوری و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آفریقایی از همین بابت است، در 45 سال گذشته که کشور ما مورد تحریم بود، تلاش شد تا تحریم ها به فرصتی برای پیشرفت تبدیل شوند.

استاندار اصفهان افزود: امروز شرایطی بوجود آمده که در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، اقتصاد دانش بنیان، بهداشت و درمان، فرهنگی فرصت های فوق العاده ای برای ایران اسلامی فراهم شود.

وی اظهار کرد: در سالهای اخیر ایران اسلامی در حوزه فناوری های نوین پیشرفت های چشمگیری داشته است و بسیاری از زیرساخت های این حوزه در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: اصفهان مصمم به توسعه همکاری، روابط و تعامل با کشور نیجر است

استاندار اصفهان: اصفهان مصمم به توسعه همکاری، روابط و تعامل با کشور نیجر است