مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 06:302023-11-23سياسي

جلد نخست از سلسله گزارش های برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری ایران منتشر شد


جلد نخست از سلسله گزارش های برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری ایران از سوی دبیرخانه برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.

- جلد نخست از سلسله گزارش های برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری ایران از سوی دبیرخانه برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.

 جلد نخست از سلسله گزارش های برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری ایران (کلان روندها و روندهای آینده) به تحولات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فناوری و زیست محیطی اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لزوم تفکر آینده نگر و حرکت به سوی جامعه دانشی، موضوعی است که مورد توجه سیاست گذاران حوزه علم، فناوری و نوآوری در کشورهای مختلف قرار گرفته است.

در سال های اخیر، تجربه کشورهای توسعه یافته نشان داده است که برنامه هایی مانند برنامه آینده نگاری در حوزه علم و فناوری با ارائه اطلاعات و خلق هوشمندی در میان ذی نفعان مختلف، سعی در حرکت به این مقصد مهم که همان ساختن جامعه مطالبه گر و آگاه، جامعه هوشمند و آشنا به فرصت ها و تهدیدهای آینده و جامعه دارای اطلاع از پاسخ هایی که حوزه علم و فناوری می تواند به چالش پیش رو پاسخ دهد، داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد نخست از سلسله گزارش های برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری ایران منتشر شد

جلد نخست از سلسله گزارش های برنامه ملی آینده نگاری علم و فناوری ایران منتشر شد