مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-20اقتصادي

شبی 2 میلیون درآمد زباله گردی


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: بانک اطلاعاتی از زباله گرد ها به دستور شهردار بیرجند تهیه شده که بر همین اساس 336 زباله گرد از اتباع ایرانی و افغانستانی ثبت شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: بانک اطلاعاتی از زباله گرد ها به دستور شهردار بیرجند تهیه شده که بر همین اساس 336 زباله گرد از اتباع ایرانی و افغانستانی ثبت شدند.

   محمود ظهوری روز چهارشنبه افزود: زباله گرد ها به شکل مویرگی متصل به مافیا هستند و به اعتراف خودشان هر شب 20 میلیون ریال از این راه درآمد دارند.

وی با بیان اینکه شهرداری آماده به کارگیری این افراد بوده، اما بیشتر تمایل به کسب درآمد زیرزمینی دارند یادآور شد: زباله کالای ارزشمندی است از همین رو طرح تفکیک زباله از مبدا باید توسط شهرداری اجرا تا دست زباله گرد ها از آن کوتاه شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: طرح مقدماتی تفکیک زباله از مبدا در شهر بیرجند از ابتدای امسال اجرایی شده و در حال گسترش آن برای همه محلات هستیم.

وی عنوان کرد: هفته گذشته مجری بخش خصوصی طرح تفکیک زباله از مبدا مشخص شده و طبق توافق های انجام گرفته اجرای آن به شکل هدفمند دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبی 2 میلیون درآمد زباله گردی

شبی 2 میلیون درآمد زباله گردی