مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-14حوادث

کشف 30 کیلوگرم حشیش جاسازی شده از خودروی ساینا


فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه ساینا حامل 30 کیلو گرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و مشهد با اشراف اطلاعاتی از انتقال محوله مواد مخدر با یک دستگاه ساینا توسط یک سوداگر مرگ از استان های جنوبی به استان های غربی کشور مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مستقر و پس از روییت خودروی ساینا، آن را طی اقدامی ضربتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 30 کیلو گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک سودا گر مرگ دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ که پلیس با اشراف اطلاعاتی با آنان برخورد قاطعانه خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با اینگونه موارد از طریق سامانه 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 کیلوگرم حشیش جاسازی شده از خودروی ساینا

کشف 30 کیلوگرم حشیش جاسازی شده از خودروی ساینا