مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-03سياسي

دچار یک غفلت تاریخی در موضوع بانوان شده ایم


معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه در موضوع بانوان، دچار یک غفلت تاریخی شده ایم، گفت: باید نگاه خود را به مسئله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی مقدم معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور عصر امروز در نشست آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران استان گیلان در رشت با بیان اینکه کار مسجدی کار دلی و بدون منت است، اظهار کرد: فعالیت فرهنگی مسجدی با تفکر ادای دین و جبران عقب ماندگی بدون هیچ توقع و منتی، صورت می گیرد.

  وی با بیان اینکه اگر با تفکر اینکه کار در مسجد کار برای خود است، فعالیت کنیم از امکانات کم نهایت بهره برداری را خواهیم برد، گفت: تفکر مسجدی موجب شد تا شیعه از اقلیت مطلق به اینجا رسیده که نظام فکری آن در جهان اسلام حاکم شده و مسجد پایگاه اصلی نهضت عظیم اسلامی در صدر اسلام و پایگاه انقلاب اسلامی است.

  معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه در موضوع بانوان، دچار یک غفلت تاریخی شده ایم، بیان کرد: باید نگاه خود را به مسئله، تعریف، هویت، جایگاه و نقش بانوان تغییر دهیم و ارزش ها را نهادینه کنیم.

  مقدم با بیان اینکه کارکردن برای مرد ارزش و فرزندآوری و مادر بودن برای بانوان یک ارزش است، افزود: ما باید به جایگاه و نقش زن، تعریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دچار یک غفلت تاریخی در موضوع بانوان شده ایم

دچار یک غفلت تاریخی در موضوع بانوان شده ایم