مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-02سياسي

زنگ پژوهش در 13 شهرستان و منطقه مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد


در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش، زنگ پژوهش به نمایندگی از 13 شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد، در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج نواخته شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش، زنگ پژوهش به نمایندگی از 13 شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد، در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج نواخته شد.

مرادعلی پیوند، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: هر چه کشورهای مختلف عالمانه تر با پدیده ها در حوزه پژوهش برخورد کردند، موفق تر بودند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پژوهش را زیربنایی ترین و مهمترین عامل در کاربردی کردن فعالیت ها با راهکار علمی عنوان و خاطرنشان کرد: امیدوارم از پژوهش های دانش آموزان در آینده نزدیک استفاده کنیم.

حسنعلی عزت خوا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در ادامه این مراسم گفت: ارزش پژوهش در قرآن آشکار و اصول دین ما بر پایه تحقیق است.

شاکله بنیادی پژوهش حق گرایی است بنابراین باید حق محوری را در پژوهش ایجاد کنیم.

وی یکی از چرخش های تحول بنیادین در آموزش و پرورش را امر پژوهش عنوان و اظهارکرد: باید در مدارس مساله سازی کنیم و به دانش آموزان پژوهش محوری را آموزش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ پژوهش در 13 شهرستان و منطقه مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

زنگ پژوهش در 13 شهرستان و منطقه مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد