مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-07بين الملل

استقبال ایران از اقدام گوترش برای توقف حملات به غزه


سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از درخواست دبیرکل سازمان ملل از شورای امنیت برای متوقف ساختن حملات رژیم صهیونیستی به غزه استقبال کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از درخواست دبیرکل سازمان ملل از شورای امنیت برای متوقف ساختن حملات رژیم صهیونیستی به غزه استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از اقدام آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در استفاده از اختیارات خود تحت ماده 99 منشور ملل متحد جهت درخواست از شورای امنیت برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه استقبال کرد.

کنعانی گفت: همان گونه که دبیرکل نیز در نامه خود تأکید کرده است، گستردگی حملات به غزه، کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان، تخریب اماکن غیرنظامی شامل بیمارستان ها و کوچاندن اجباری بخش قابل توجهی از مردم غزه به سایر مناطق این باریکه، تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه ای است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درخواست دبیرکل سازمان ملل از شورای امنیت برای متوقف ساختن حملات رژیم صهیونیستی و فراهم ساختن زمینه برای امدادرسانی فوری و کامل به مردم غزه را اقدامی کاملاً درست و در تطابق با وظایف و اختیارات قانونی دبیرکل دانست و افزود: چنین درخواستی از مسئولیت های اخلاقی و انسانی وی در چنین شرایطی نیز به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ایران از اقدام گوترش برای توقف حملات به غزه

استقبال ایران از اقدام گوترش برای توقف حملات به غزه