مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:572023-12-12اقتصادي

افزایش 35 درصدی تسهیلات مسکن با صنعتی سازی


تسهیلات نهضت ملی مسکن که برای هر واحد 550 میلیون تو مان در نظر گرفته شده بود، با صنعتی سازی 35 درصد به این مبلغ اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه رویداد فناورانه شرکت های دانش بنیان در بخش حمل و نقل در صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: کل پروژه مسکن مهر در 8 هزار هکتار اجرا شد، درحالی که ما برای نهضت ملی مسکن تاکنون 52 هزار هکتار زمین آماده کرده ایم و این پروژه مسکن در 100 سال اخیر بی سابقه است.

وی گفت: تا پایان سال جاری 500 هزار هکتار زمین در قالب صنعتی سازی در پروژه نهضت مسکن ملی اجرا می شود و در واحدهایی که به صورت صنعتی سازی اجرا می شود، نسبت به روش سنتی با 35 درصد افزایش تسهیلات همراه می شود.

بنابراین وام 550 میلیون تومانی برای نهضت ملی مسکن با صنعتی سازی 35 درصد اضافه می شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: بر اساس مصوبه سال 1401 در شورای عالی شهرسازی هر زمینی که پروانه ساخت گرفته باشد و 10 سال از آن بگذرد درحالی که ساخت وسازی در آن صورت نگیرد، تغییر کاربری از مسکونی به خدماتی داده می شود و این ابزاری برای جلوگیری از احتکار زمین و ملک به شمار می رود.

بذرپاش همچنین با بیان اینکه قانون مالیات بر خانه های خالی از سال ها قبل معطل اجرا مانده بود، گفت: مهمترین مشکل اطلاعات قابل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی تسهیلات مسکن با صنعتی سازی

افزایش 35 درصدی تسهیلات مسکن با صنعتی سازی