مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-06اقتصادي

فعالیت مرکز پایدارسازی مشاغل جهاد دانشگاهی مازندران در نمایشگاه صنعت نساجی


رییس جهاد دانشگاهی مازندران از دعوت و حضور 10 پشتیبان مشاغل خانگی در اولین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته در ساری خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران از دعوت و حضور 10 پشتیبان مشاغل خانگی در اولین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته در ساری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا یوسفی‎ مهر رییس جهاد دانشگاهی مازندران امروز در بازدید از اولین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته با حضور شرکت ها صنعتی استانی و کشوری روز سه شنبه 14 آذرماه در نمایشگاه نیاوران ساری افتتاح شد، گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد توسعه گرا و تسهیلگر است و با توجه به سابقه فعالیت این نهاد در حوزه اشتغال و پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی این بستر فرصتی است تا این مشاغل خرد بتوانند با زنجیره ارزش پوشاک خود را پیوند دهند.

یوسفی مهر تصریح کرد: طرح ساماندهی بازارهای استان مازندران توسط جهاد دانشگاهی از سال جاری به مرحله اجرا درآمد و تا پایان سال به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در این طرح همه بازارهای روزانه، هفتگی، فصلی و نمایشگاهی استان برخط می شود و تولیدکنندگان برای عرضه محصولات خود از این بازارها با رجوع به سامانه مربوطه مطلع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرکز پایدارسازی مشاغل جهاد دانشگاهی مازندران در نمایشگاه صنعت نساجی

فعالیت مرکز پایدارسازی مشاغل جهاد دانشگاهی مازندران در نمایشگاه صنعت نساجی