مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:052023-11-29سياسي

سرپرست شهرداری لامرد منصوب شد


طی حکمی علی محمودی به سرپرستی شهرداری لامرد منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، در جلسه ی معارفه سرپرست جدید شهرداری لامرد، عباسی رییس شورای اسلامی شهر لامِرد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات عطااله جوکار شهردار سابق،  علی محمودی را از  از نیروهای جهادی باسابقه، متعهد، متخصص و  آگاه به مسائل مالی و شهری دانست و گفت : وی مسلط به پروژه های شهری درحال اجرا و دارای تجربه اجرایی و کاری قریب به 20 سال در شهرداری می باشند.

وی  یکی از مولفه های موفقیت هر مدیر همراهی و هماهنگی زیرمجموعه تحت مدیریت دانست و ادامه داد: محمودی به معنای واقعی و عملی  این همراهی و هماهنگی از سوی نیروهای فنی، عمرانی، اداری، مالی و سایر واحدهای شهرداری را با خود دارند و جز این هم توقعی نیست چرا که ایشان خود از خانواده ی شهرداری می باشد که این خود مزیت بی بدیلی می باشد.

علی محمودی سرپرست جدید شهرداری لامِرد  با اشاره به اعتماد شورای اسلامی شهر لامِرد و برنامه های کاری خود بیان داشت و گفت: امیدوارم با همراهی و همدلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راه حل مشکلات مردم شریف شهر لامرد برداریم.

وی برنامه ی اصلی و راهبردی شهرداری را پیگیری و ادامه عملیات اجرایی تمامی پروژه های شهری دانست و ادامه داد: به مردم شریف و  نجیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست شهرداری لامرد منصوب شد

سرپرست شهرداری لامرد منصوب شد