مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-23حوادث

حوادث ترافیکی جان 69 عابرپیاده را در معابر شهری اصفهان گرفت


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به جان باختن 69 عابر پیاده درمعابر شهری در 7 ماهه سال جاری، سالمندان و کودکان را بیشترین عابران پیاده جان باخته در معابر شهری در این مدت عنوان کرد.

- علی اصغر زارع،  رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در 7 ماهه سال جاری 69 نفر عابر پیاده در معابر شهری استان بر اثر حوادث ترافیکی جان باختند که 20 نفر آنان زن و 49 نفر مرد بودند.

وی بیشترین عابران جان باخته در معابر شهری را سالمندان و کودکان عنوان کرد و گفت: از مجموع کل عابران جان باخته در معابر شهری استان 39 نفر 65 سال به بالا و 8 نفر 2 تا 15 سال بودند که در این خصوص به خانواده ها توصیه می کنیم بیشتر از همیشه مراقب این دو قشر باشند.

زارع بیان کرد: شهرستان اصفهان با 29 نفر، خمینی شهر 8، نجف آباد و کاشان هر کدام با 6 نفر، شاهین شهر و میمه با 5 نفر و شهرستان لنجان با 4 نفر بیشترین عابران جان باخته در حوادث ترافیکی 7 ماهه سال جاری را داشتند.

 رییس پلیس راهور اصفهان بیشترین روز جان باختن عابران پیاده را چهارشنبه و بیشترین ساعات را 18 تا 20 عنوان کرد و افزود: 90 درصد این عابران در راه های اصلی و 10 درصد در بزرگراه جان باخته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ترافیکی جان 69 عابرپیاده را در معابر شهری اصفهان گرفت

حوادث ترافیکی جان 69 عابرپیاده را در معابر شهری اصفهان گرفت