مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-29اقتصادي

پیشنهاد جدید سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در مقابله با تغییرات آب و هوایی


به کشورهای توسعه یافته جهان گفته می شود که اشتهای بیش از حد خود برای گوشت را به عنوان بخشی از اولین طرح جامع همسو کردن صنعت کشاورزی جهانی با توافق نامه آب وهوای پاریس کاهش دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی به کشورهای توسعه یافته جهان گفته می شود که اشتهای بیش از حد خود برای گوشت را به عنوان بخشی از اولین طرح جامع همسو کردن صنعت کشاورزی جهانی با توافق نامه آب وهوای پاریس کاهش دهند.

به نقل از بلومبرگ، انتظار می رود نقشه راه سیستم های غذایی جهانی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در اجلاس COP28 در ماه آینده منتشر شود.

فائو اظهار کرد: به کشورهایی که بیش از حد گوشت مصرف می کنند توصیه می شود که میزان مصرف خود را محدود کنند، در حالی که کشورهای در حال توسعه که مصرف کم گوشت، چالش رایج تغذیه است، باید دامداری خود را بهبود بخشند.

سیستم های غذایی حدود یک سوم از انتشار گازهای گلخانه ای جهانی را تشکیل می دهند و بیشتر این ردپای با دامداری مرتبط شده که منبع اصلی متان، جنگل زدایی و از بین رفتن تنوع زیستی است.

هدف از این گزارش در مورد گوشت ارسال پیامی روشن به دولت هاست اما سیاستمداران در کشورهای ثروتمندتر معمولاً از سیاست هایی که با هدف تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده انجام می شود، اجتناب می کنند، به ویژه در مواردی که شامل کاهش مصرف اقلام روزمره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد جدید سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در مقابله با تغییرات آب و هوایی

پیشنهاد جدید سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد در مقابله با تغییرات آب و هوایی