مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-25دانش

اعطای کمک هزینه تحصیلی به رتبه های برتر کنکور و تحصیلات تکمیلی


مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: بر اساس جشنواره شهید سلیمانی رتبه های برتر کنکور سراسری و تحصیلات تکمیلی که از میان فرزندان شاهد و ایثارگر هستند و بدون اعمال سهمیه این رتبه را کسب کرده اند کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: بر اساس جشنواره شهید سلیمانی رتبه های برتر کنکور سراسری و تحصیلات تکمیلی که از میان فرزندان شاهد و ایثارگر هستند و بدون اعمال سهمیه این رتبه را کسب کرده اند کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدفردین تقی زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان درباره جشنواره شهید سلیمانی گفت: دومین جشنواره جایزه شهید سلیمانی به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان و در کنار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا پایان سال 1402 برگزار می شود.

وی در خصوص جایزه ملی شهید سلیمانی اظهار کرد: درحقیقت این برنامه برای تجلیل از دانشجویان نخبه و ایثارگر برگزار می شود که بدون اعمال سهمیه توانسته اند رتبه های برتر کنکور سراسری را کسب کنند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر بیان کرد: براساس این طرح، پذیرفته شدگان کنکور سراسری در گروه های آزمایشی پنج گانه که حائز شرایط دریافت جایزه باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای کمک هزینه تحصیلی به رتبه های برتر کنکور و تحصیلات تکمیلی

اعطای کمک هزینه تحصیلی به رتبه های برتر کنکور و تحصیلات تکمیلی