مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:402023-11-27ورزشي

واکنش ممبینی به گلایه سپاهانی ها


دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نارضایتی سپاهان از این فدراسیون گفت: قطعا فدراسیون فوتبال حامی تمام باشگاه های ایرانی است و این را نشان داده و همین میزبانی و پشتیبانی ما از باشگاه نشان دهنده این است.

- دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نارضایتی سپاهان از این فدراسیون گفت: قطعا فدراسیون فوتبال حامی تمام باشگاه های ایرانی است و این را نشان داده و همین میزبانی و پشتیبانی ما از باشگاه نشان دهنده این است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت ممبینی، در حاشیه بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق اظهار کرد: این آخرین بازی میزبانی سپاهان در دور گروهی است که امیدوارم با پیروزی همراه شود.

او در پاسخ به این سوال که درصورت صعود تیم های ایرانی به مرحله حذفی میزبانی همچنان پابرجاست یا خیر؟ گفت: ان شاءالله پابرجاست و با تمهیداتی که در نظر گرفته شده در مراحل بعدی می توانیم میزبان بهتری باشیم.

مبینی در رابطه با نارضایتی یحیی گل محمدی از میزبانی عربستان عنوان کرد: تمام تیم ها باید بتوانند پروتکل های میزبانی را رعایت کنند.

امیدوارم روزی برسد که همه بتوانند میزبان خوبی باشند چرا که هر چه میزبانی بهتر باشد کیفیت بازی ها بهتر می شود و این به نفع فوتبال است.

ان شاء الله مشکلات موجود در این مرحله در مراحل بعدی حل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ممبینی به گلایه سپاهانی ها

واکنش ممبینی به گلایه سپاهانی ها