مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-23سياسي

نحوه جمع آوری و هزینه کرد زکات شفاف سازی شود


میزان جمع آوری و هزینه کرد زکات اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی بختیاری بعد از ظهر امروز در شورای زکات استان کردستان اظهار کرد: شورای زکات در کردستان یکی از شوراهای پرکاربرد است که این پرکاربردی ناشی از تاثیرگذاری خوب نماینده ولی فقیه و استاندار این استان است.

رییس کمیته امداد عنوان کرد: امروز کردستان افتخار بزرگ فرهنگی بودن را دارد عنوانی که رهبر معظم انقلاب به این استان دادند.

وی در ادامه گفت: رهبری در پیام به همایش زکات فرمودند، در زمینه زکات کوتاهی کرده ایم که انتظار می رود این فریضه مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیته امداد تصریح کرد: بعد از همایش، شوراهای زکات در سطح کشور و استان ها تشکیل شد و حرکت های خوبی در راستای ترویج بیشتر فرهنگ پرداخت زکات صورت گرفت.

وی اذعان کرد: وجود قانون زکات و دستورات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه به پرداخت زکات، ما را ملزم به تلاش بیشتر در این حوزه کرده است.

بختیاری با بیان اینکه مردم کردستان در پرداخت زکات پیشتاز هستند، گفت: میزان جمع آوری و هزینه کرد زکات اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.

رییس کمیته امداد تصریح کرد: حمایت های ائمه جمعه، فرمانداران در سطح شهرستان ها و استاندار و نماینده ولی فقیه در احیای این فریضه الهی بسیار مهم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه جمع آوری و هزینه کرد زکات شفاف سازی شود

نحوه جمع آوری و هزینه کرد زکات شفاف سازی شود